Wednesday 20 June 2012

ASSALAMUALAIKUM :')

Wahhh , sudah berkurun tak update blog , dah berhabuk blog aku ni ^^
Okey-2 , aku nak cerita tentang kehidupan aku sekarang ni . Since dari bulan 3 hidup aku terasa kosong :'( you know why ?? Opss ! Biarlahh rahsiaa , heeee :'D besties aku ja yang tau semua tuu nak kongsi segan la pula , hohoho :'p walaupun hati rasa tak tenang aku masih boleh tersenyum seperti ini ^____^ nak tahu kenapa ? sebabnya ialah aku ada kawan yang sangat memahami perasaan atau orang selalu kata " satu kepala " tanpa besties , aku rasa aku tak akan mudah tersenyuma .
Walaupun di sekolah aku nampak macam seorang yg periang or " perangai seperti budak-2 " dalam hati pun ada taman tauu , muahahaaha :') Ingat aku tak reti sedih ? nangis ? Bak kata peribahasa
" jangan disangka air yang tenang tiada buaya " , kehidupan lebih kurang maksud macam tu laaa .*Erhhh , betul ka peribahasa aku tu ? kalau salah minta maaf yaa , aku masih budak baru belajar ^^ Bm tak pandai sangat pun , sikit-2 ja bolehh . Japjap , apahal dah macam lari tajuk erk ? Lantakk lahh , sebenarnya aku pun dah tak tahun nak mengarut apa :'p

Okeyokey , memandangkan bulan puasa dah hampir dekat ? nak tanya dekat girls-2 dah habis ganti puasa belum ni ? Aku belum habis lagi lerrr , huhu , tapi dah kalut cakap pasal raya . Aku tak lah excited sangat nak raya ni tapi omma aku tuu yg ter-overexcited , pelikk juga aku --' sebelum ni tak la excited sangat tahun ni yg agak lain :') kenapa erk ? Jeng Jeng Jeng ^^ aku pun tak tahu kenapa omma aku macam tu . Erhh , duk cakap pasal raya ni kan ? baju raya dah beli ? muahaha , kalau aku memang dah lama beli baju raya , uhukuhuk :D This year baju raya aku warna pink , merah , oren , putih , hijau :'p *Erhhh , banyak pula baju aku tahun ini . Lepas raya pulaa , banyak pula sepupu spapat aku akan berkahwin , wahhh ! seronoknyaaaa ^_^ berhiasa sakan laa kenduri ni , hehe :') Tahun ini 3orang sepupu aku akan berkahwin so 3 kenduri juga akan dibuat waktu raya kelima , bulan 11 and bulan 12 --' Aigooo , time tu juga aku nak study untuk spm next year , kacau line betul laaa :/ Okeyokey stop cakap pasal kenduri segala bagai :')

Kita masuk tajuk lain pulaaa , hehe :') memandangkan hari ini hari sekolah so masa aku banyak dihabiskan di sekolah lah kan ? tapi kan masa kami di kelas pula banyak masa kami dihabiskan dengan berangan beramai ramai bersama besties then suka buat kerja yang agak gilaa :') Nak tahu kami buat apa ? *Erhhh , mana boleh bagi tahu nanti pecah la tembelang kami , muahaha :')
Siapa yg stay sekali dengan kami semua memang tahu laa perangai kami macam mana , nak kata jahat tak nak kata baik pun tak so kami ni dikategorikan dalam kalangan budak agak nakal dan agak baik , huhuhu :') tapi nakal kami tidak senakal yg awak semua sangkakan okey ? kami nakal budak baikkk tauuu :'p Hikhok ~

Okey lahh , aku pun dah tahu apa yg aku merepek sorang-2 ni , okey ! aku undur diri dahulu :')
Byebyebye , assalamualaikummm :')

No comments:

Post a Comment